15 Aralık 2010 Çarşamba

Bi değişik mutluluk hali.

  Çok çok çok mutluyum bu günlerde . Allahım her şey çok güzel gidiyor . Bir yerde patlıcak diye korkmuyorda değilim ama güzelliklerin keyfini çıkarıyorum (:
  Mesela ders notlarım falan iyi allahıma bin şükür .. Sonracığıma babam 20 günlük boşluğumu öğrenince atla gel dedi Samsun'a (: Dünden razıyım zaten aldım hemen biletlerimi :)  ahanda bunlar onlar . Biri Muğla-izmir otobüs bileti , diğeri izmir-Samsun uçak bileti (: Kıydım parama aldım valla uçağı . Götümün uyuşmasından iyidir :D



  Haa bide şey oldu abim'n ( aslında kuzenim ama kuzen değil o abi!! ) askerlik vakti ! Bugünde nereye düşeceği belli olucaktı . Öğle aramda bir telefon .. "Bebeğim napıosun?" "Napim abim oturuyorum derse giricem.Belli oldu mu ??" (ama kalbim sıkışıyor bu arada) "Evet .. Samsun sıhhıye ..Geliyorum sıpam yanınaaaa" .. Sonrası benim için şenlikti :D Çığlık falan attım dans ettim sınıf ortasında falan :D:D Artık yanımda .. En azından min 1 ay severim ben onu . Evet yandakide biz oluyoruz ! Normal değiliz ne yapalım arkadaşım ! :D

 Bu kadar güzellik üstüne bide "o" güzellik olsa ne iyiiiğ olur lan ! o zaman Öptüm sizi bu kadar bugünlük içimdekileri paylaşım dedim ... aeokib ;)

1 yorum:

  1. Şapşal :D Hep mutlu ol sen. Bırak O'nu da ne hali varsa görsün beeee. :)

    YanıtlaSil