6 Aralık 2010 Pazartesi

SarıKelebek'me !

    Aylar sonra karşılaştık yine . Hiçbir şey olmamış gibi yine "canım nasılsın" diye sarıldı bana . Halbuki o kadar çok şey oldu ki hayatımızda . Hiçbirini bilmiyorsun SarıKelebek'm ..

    SarıKelebek .. Bu benim ona taktığım isimdi . Adıyla hiç hitap etmezdim . Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi . Bir süre sonra ben öss hazırlanıcam dedi . Peki dedik çok görüşmemeye başladık ders çalışıyor rahatsız etmeyelim diye ... Meğersem biz onu rahatsız etmedikçe oda bizi rahatsız etmicekmiş ! Nerden bilirdim...

   Kaldığı aparttan çıkıp yurda geçtiğini bile sonradan söyledi bana . Zaten kopma noktasına gelmemiz onun yurda geçmesiyle oldu . Lanet olası sınavlar , quizler derken beni hiç aramaz oldu . Bende inat ettim aramadım . Beni aramayanı bende aramam mantığındayımdır . O beni 1 kez arasa 3 kez ben arardım ! Ama aramadı .. Kırıldım , üzüldüm ..

  Çok şey yaşadım o yokken hayatımda . O da çok şey yaşamış ... Başka arkadaşlardan aldım haberlerini . Bi erkek arkadaşı olmuş çok seviyormuş .. Normalde erkeklere çok değer vermeyen biridir . O kanadı kırık bir Kelebek'ti ... Kanadını kırmıştı bi Hödük .. Gecelerce ağladığında yanındaydım hep .. Saatlerce onu anlattığındada ... O hödük onu aradığında dünyalar onun olurdu ... Neyse şimdi mutlu ya o yeter benim için ..

  Karşılaşmamıza geliyorum ... Karnım acıktı bizimkilerle BurgerKinge gittik . Kasada arkadaşım "Bu SarıKelebek değil mi?" dedi . Kafamı çevirdim yanımda duruyordu . Evet o dedim ama hiç bişi yapmadım ... İçimden gelmedi . Yerimize otururken gözgöze geldik ... Kalktı öptü beni aramızda soğukluk vardı ama gözlerinin içi yine aynı sıcaklıkla parlıyordu .. Nasıl olduğumu neler yaptığımı dersleri sordu .. Cevapladım .. O'nu sordu . "Bitti." dedim . "Ocak ta da okulu bırakıp eve dönüyorum katlanamıyorum bu şehre artık.Öss giricem şehrimde okicam." dedim . Gözleeri kocaman oldu .. "Seni aramasamda aynı şehirde olma fikrimiz bile bana güç veriyordu . Gitme ." dedi. "Kararlıyım katlanamıyorum buraya." dedim."Sen yokken çok şey değişti SarıKelebek'm." dedim ... " Seni mutlaka aricam. Konuşcak çok konumuz varmış. Hala aynı yerde kalıyorsun değil mi??" dedi .. "Evet aynı yerdeyim ne zaman gelmek istersen gelebilirsin . Aradığında görüşürüz" dedim. öptüm.. Gittim ...

  Aramasını beklicem .. Ararsa yanımda onun için hep bi yer olur .. Ama aramadı mı ? O zaman benim yapıcak birşeyim yok ... Sadece arkadaşım olarak kalır hayatımda . Kardeşim değil !

                                                                     KırmızıKelebek'n...

1 yorum:

  1. Arkadaş her şeydir derler de.. Bir yerden sonra onlar da bitiyor. Bunu insanların kafasına bir türlü sokamıyorum ben. İnsanın arkadaş olanı da, baba olanı da, ana olanı da, kardeş olanı da hiç değişmez. İnsan, insandır.

    YanıtlaSil