2 Aralık 2010 Perşembe

başlıksız

  Bugün kendimi temizliğe adadım ! Gerek kişisel temizlik olsun , gerekse ev temizliği .. Malum aslan yattığı yerden belli olurmuş . Bende vurdum kendimi temizliğe !     
 
            

  Aslında bu kadar ince ayrıntı temizlik yoktu aklımda ben sadece dolabımı düzeltmeyi planlıyordum . Dolap , ardından mutfak , ardından banyo .. Bütüüüünnn malzemeleri yeniden yerleştir , gereksizleri at derken bi baktım tüm evi altüst etmişim ! Ama sonuç içaçıcı ;) Mutfak miSs. Banyo miSs. Dolap miSs. Kitaplık miSs . Ben miSs ... 
 Temizlik yaparken bi yandan da Girl with Red Balloon'n "http://www.bilokefem.blogspot.com/" adresindeki yayınını dinledim (: Bi sürü şarkı benim için geldi (: Teşekkür ederim . Öperim . Mvah .
 Onun yayınında topladığım tüm hayat enerjim sonraki yayında uçtu gitti resmen . Arkadaş peşpeşe 4 SezenAksu çaldı .. Hani hareketli şarkılar olsa amenna ama slovları gitmiyor ki . Ömrüm çürüdü şarkılardan ! Neyse bir süre sonra çenemize dayanamadı da hareketlendi hemde baayaaaa bi (: İzmirliTaylan'lar mı dersin GrupVitamin'lermi dersin ^^ Diceylen birazda kafa buldukta keyfimiz yerine geldi .
  Bu arada yeniden tanışalım ben döşü gıllı gay Zartingen ! ( :

  Benim bugünkü planım ders çalışmaktı aslında saat 16.43 ve ben daha başlamadım (: Düşünüyorumda benden adam olur mu diye .. Yakın bi tarihte olmaz gibi duruyor :) Ders çalışmak fiili işin içine girince ya hasta oluyorum ya da evde yapılcak işlerim oluyor .. 
  Sorun oturana kadar .. Oturduktan sonrada deli gibi çalışıyorum aslında .. :/ Ama çok kararlıyım Blog bittikten sonra oturup çalışıcam .. Evet evet yapıcam bunu ... Hatta şimdi gidip çalışıyorum .. 


      P.s :  Bugün için Girl With Red Balloon'a tşk ediyorum(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder