17 Aralık 2010 Cuma

KocaÇınar'm


 Söz verdirmiştin 2000 yılının Aralık ayının 27sinde .. Ben gittiğimde ne olursa olsun ağlama . O gözyaşlarına kıyamam Ecem'm demiştin .

 Çocuktum "gitmekten" neyi kasttettiğini anlamamıştım . Ve "gitmek" fiilinin bu kadar acı verdiğinide kavrayamamıştım . Ayrıca "Dedeee cüzdanını unutmuşsun . Al .." dediğimde neden annemin sana o korku dolu bakışlarla baktığınıda  .

  "İhtiyacınız olucak gelin sende kalsın o cüzdan." dediğindede "Dede bizim paramız var al cüzdanını sen." dediğimdeki bakışların ...

 Büyüdüm... şimdi hepsini anlıyorum . Ama KocaÇınar'm affet beni ben sana verdiğim sözü tutamıyorum . Ne zaman aklıma gelsen hıçkırıklarıma engel olamıyorum .

 12 gün sonra "gitmenin" 10. yılı .. Ben 10 yıldır ağlıyorum dede . 10 yıldır eksiğim , 10 yıldır tamamlanamıyorum . Büyüdükçe eksikliğini daha çok hisseder oldum . Dedem olsaydı böle olurdu ile başlayan kaç cümle kurduğumu ben bile unuttum .

 Kendi kendime soruyorum şimdi? Neden sarılmadın doyasıya ? Neden utandın ? Her şeyi yapardım ona ama konu sarılmak olunca hep utanırdım. Özür dilerim KocaÇınar'm .. Affet beni .. Sen bana sarıldığında sana sarılmaya utandığım için . Affet beni sana verdiğim sözü tutamadığım için . Affet beni .. Seni bu kadar çok özlediğim için ...
  

 İşte bunlarda dinleyip dinleyip seni hatırladığım şarkılar Dede'm TIK , TIK

2 yorum:

  1. Of. Ben iki dedemi de tanıyamadım biliyor musun? Babamın babası, babam çok küçükken kalp krizi nedeniyle ölmüş. Annemin babası ise, annem 2-3 yaşlarındayken delirmiş, inler cinler görür olmuş. Ananem de boşamış. Ölürken bile hala cinlerle konuşuyordu. Anca bayramlarda ziyaret ederdik. Her gittiğimizde, -sen kimin kızısın?- sorusunu duymaktan gına gelmişti. Şanslısın dedeni tanıyabilmişsin hiç yoktan (, Ama ağlamak yakışmıyor sana.

    YanıtlaSil
  2. ve gözlerimden yaşlar süzülür bu yazıyı okuyunca...

    YanıtlaSil