4 Aralık 2010 Cumartesi

Tekilanın lafı bile sarhoş etmeye yetiyormuş efenim. Bkz: Dün Gece !

    Offf dün bir içtiikkk , bir içtiikk varya ! Ben bir ay daha içmem heralde ! 
   
    İlk başta bi oturduk düşündük yaklaşık bi yarım saat kadar . Votka mı içsek , bira mı içsek , rakı mı içsek tartışmasını yaparken rakının mezesiz gitmeyeceğine , biranın kafa yapmayacağına ,votkadan da sıkıldığımıza kanaat getirdik." E o zaman Tekila içelim. "fikri ortaya atıldı . Dedim gençler ben hiç tekila içmedim çarpıyor diyorlar maymun olmak istemiyorum . Yok olmazsın zaten bi 35'lik alırız bişi olmaz falan dediler . İyi dedim ... Arkadaşlardan biri yeni hatun yaptı o gece de kızla tanışıcaz .. Neyse gözde çiftimiz geldi , kızla tanışıldı , paralar toplandı ...Bu sırada bizim bi arkadaşta içmeden sarhoş oldu :D Onun ruh hali üstünden milyon tane espri yapıldı ama ben birine çok güldüm =) Yeni gelin adayımıza dedik ki aslında böle değildir ... Ordan biri atladı sen gelmeden önce Camsil içti o yüzden böle çarptı . Kız ne oluyor be dercesine yüzümüze baktı . "Bak bak şişe arkanda yarısını dikti kafaya. " dedi arkadaş ben yarıldım orda hem yeni gelinin "Nereye düştüm ben Allah'm " dercesine bakışlarına hemde espriyi yapan arkadaşın ciddiyetine ... Neyseee ... Bizimkiler gitti bakkala 2 dakka sonra zırırırırırı diye çalan bir telefon ! Biz 35'lik tekila bulamadık 70'lik aldık yanına da bira alıyoruz ... Hadi tamam ona da tamam dedik .. 

   Eve geldiler ellerinde 8 bira birde nur topu gibi 70'lik tekilayla . Limonlar kesildi , tuz getirildi , mısır patlatıldı .. Herkese shut bardağı olmadığı için çay bardagı,kahve finacı bulundu buluşturuldu başlandı içilmeye ...

   1. shut ! : Ve arkadaşlardan birinden bomba davranış (bu arkadaş blog başında Camsil içtiği iddaa edilen arkadaş) Tuzu aldı , limonu hazırladı tam shut yapcak "Bismillahirahmanirahim" dedi ... 

   2. shut ! ... Bi arkadaş kafa dumanlı ! 



  Oha ! Baktık  şişe yarılandı ... Dedik yavaş gidelim , dediler ok .. Gırgır şamata , kek yemeler , mısır yemeler , çekirdek çitlemeler derken baktık bi 15-20 dakka geçmiş .. Hadi o zaman 3. shut ! 2 arkadaş çakır ! Bir tanesinden çıkan cümleleri aynen aktarıyorum ...

  •  2. shut sonrası : " Ben 10 tane daha shut yaparım bişi olmadı bana."
  •  3. shut sonrası : " Benim kafam ağırlaştı . "
    Arayı fazla açmadan 4. shut geldi . Obaaaaa 10 shut yaparım diyen arkadaş leylaaaa ! Ben o sıra msn girdim bi arkadaşımla konuşmak için . Tutturdu onu görücem el sallicam diye . Hadi gel salla dedim . =) Ne yapım hayır desemde yapıcak =)

   Tekila bitti . Biraları açtık içiyoruz ama o malum arkadaş leylalıktan maymunluğa geçiş yapıyor . Ama biz çok yaratıcı insanlar olduğumuz için dedik biraları da shut yapalım belki çarpar da herkes maymun olur . 

   Bizim yeni gelin adayımız da uçuşlarda . "Aşkımm ! Beni sakın aldatma olur mu ?? " diyip durdu bütün gece arkadaşa :D O ayrı telden çalıyor , başka bi tanesi midem bulanıyor diyor , bir diğeri ben blabla'ı çok seviyorummmm diyor :D 


  Hadi birer bira daha içelim dedik :) Gittiler birer bira daha aldılar arkadaşlar .. Hani derler ya "O sonuncuyu içmicektim be!! " diye . İşte bizde de şöle bi durum vardı . "O sonuncuyu içirmicektik be !!" 


  Nalleeet olsun ! Zaten uçuşlarda olan arkadaşlar o birayı da içerek nirvanaya ulaştılar . Yeni gelin adayı , sevgilisi  ve bi arkadaş tutturdu biz gidiyoruz diye . Kalın diyoruz yok diyorlar . İyi dedik yol ettik .. 5 dakka sonra aradık . Hoppaaa telefonu açmıyor arkadaş . Yanlarındaki arkadaşı aradık onun kafa daha iyiydi diye . 




  - Hacı bizimkiler yanında mı?
  - Yooo bizim yeni gelin yürüyemicek durumdaydı onlar dolmusla geliceklerdi.
  - Eee tel açmıyorlar .. (aramızda tek erkek kalan arkadaş gidip duraga baktı ordada yoklar)


   Tabi bu sırada ben 3 manyakla evde tek kaldım . Biri sevgilisyle kıçını duvara dayayıp konuşur , biri özür diler , diğeri uzanır şarkı söler . Neyse çok geç kalmadan geldi arkadaş. Birini kusturduk rahatladı . Diğerinin kafasını yıkadım bana makyajını bozduğum için kızdı :D


  Sıra geldi yatmaya ... İki sevgili içerde , ben ve başını yıkadığım salonda , diğeri odasında yatıyor ... En azından ben öle sanıyorum .. Bu bizim ışığı görünce bende sizinle yatıcam dedi geldi yanımıza .. (: Benim bi arkdaşımı aradım 20 dakka falan onunla konuştum ben sonra yattık . 


  Veee sabah oldu ! 


  (saat 8 suları) Ağzım çamur gibi ve nasıl bi hararet anlatamaam ! Gittim mutfağa dolapta soğuk tek şey fantaydı aldım bi bardak kafaya diktim ama aç karnına midem kaldırmadı .. Bir bulantı sardı beni :| Yattım geçti ! Yattımda uyuyamadım ki .. Saat 11'e kadar dayandım sonra annemi aradım dedikodu yaptım . Gittim bizim iki şapşalı uyandırdım . Sohbet muhabbet derken karnımız acıktı kahvaltı haazırladık sonra bi güzel 4 kız kahvaltı yaptık . 4 kız bir araya gelince ne kaçınılmazdır ... DEDİKODU ... =) Sonra duş falan aldılar ev sahibeleri benim eve geçtik ben duş aldım hazırlandım arkadaşa yemeğe gittik .. =) 


  Bi güzel karnımızı doyurduk , çayımızı içtik , sohbetimizi ettik ... Bi arkadaş sevgilisiyle kavga etmişti ben sohbeti yarıda bırakıp onun yanına gittim biraz yürüdük konuştuk eve dönüyoruz telefonum çalıyor ... Açtım efendim dedim .. "Nerdesin seeeeen ?" diye hömkürdü karşı taraf sen kimsin bee dememe varmadan ben sana aşığım manyağınım ben senin dedi ben şoklarda kimsin be dedim manyağınım dedim ya dedi manyak olduunu anladım zaten de kimsin dedim.(al dedi git dedi çocuklarını dedi!!)İtiraf et sende etkilendin benden bende aynaya her baktığımda kendimden etkileniyorum dedi başladı kıkırdamaya .. Blabla sen misin dedim yarıldılar :D Akılları sıra beni yicekler .. :D Ama azarımıda yedim . Sen tanımadığın adamla ne konuşuyorsun diye (: Sonra eve geldim blog yazmaya başladım .. Çok uzattım farkındayım .. O zaman ben artık uyim dimi:) ii geceler !

1 yorum: